0 oy
395 göst.
25 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (189 puan) sordu
Arkadaslar  geçen ay doğum kontal hapını bıraktım ve şuan 3 gün gecikti adetim acaba hemen hamile kalabilir miyim çünkü doğum kontrol hapını bıraktıktan bir süre sonra koruma devam ediyor hamile kalınma şansı düşük demiyordu??

1 cevap

0 oy
25 Kasım 2019 (183 puan) cevapladı
İnşallah hamilesindir en yakın hasteneye gidip betaya baktır istersen rabbim gonlune gore versin canim
25 Kasım 2019 (189 puan) yorumladı
Yarın bi test alıyım bari öbür hafta kan verecektim  zaten vitaminlerim için onada bakılsın inşallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,052 göst.
0 oy
2 cevap 415 göst.
0 oy
2 cevap 698 göst.
0 oy
3 cevap 578 göst.

1,512,475 soru

24,669,626 cevap

367,188 kullanıcı

...