Bendede oluyor ama sadece tatlıyı yediğim zaman. Nerdeyse hiç yemiyorum ama şekerim sınırda çıktı. Seninde gebelik şekerin yükseliyor olabilir. Bir baktırmanda fayda var, tansiyonada arada sağlık ocağında baktırsan iyi olur.
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı