Bende kullanıyorum ilacı çok iyi bir ilaç bende yan etkileri olmadı halsizlik falan herkesin bünyesi farklı tabi kokma tanıdığım bütün hamileler kullanıyor benim
1,512,478 soru
24,669,670 cevap
367,190 kullanıcı