0 oy
643 göst.
11 Mayıs 2018 Doğum kategorisinde (12 puan) sordu

<3:D doguma iki hafta var v cok halsizim

Gebelik haftası 38

2 Cevap

+1 oy
11 Mayıs 2018 (44 puan) cevapladı

Benim 3 haftam var ama çok şükür iyiyim uyku ve yattigimda nefes darligi disinda

11 Mayıs 2018 (137 puan) yorumladı
Bende de nesfes darligi vardi doktor dedi basini yuksekte tut uyu be cok rahat oldu basinin altina 2 yastik koy vucudunun ustu yukarda kalsin uyurken 2 yastik kullan uyurken cok daha rahat edersin
11 Mayıs 2018 misafir yorumladı
Sağol canım bu gece denicem hemen
-Reklam-
0 oy
11 Mayıs 2018 (137 puan) cevapladı

Benim daha var ama sancilardan ölüyorum 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 212 göst.
31 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kevser1229 (2 puan) sordu
0 oy
2 cevap 165 göst.
27 Şubat 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Baby.blue (528 puan) sordu
0 oy
0 cevap 98 göst.
9 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde PRENSES ANNES! (393 puan) sordu
0 oy
2 cevap 416 göst.

1,512,175 soru

24,665,913 cevap

366,975 kullanıcı

...