Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Gelişim geriliği
0
oy
581
göst.
20 Kasım 2019
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Arlı01
(
135
puan)
sordu
KIZLAR 19 haftalık hamileyim ama doktor gelişimi çok geride dedi cinsiyetini söyledi gelişim geriliğinden dolayı cinsiyette yanılmış olabilir mi olduğu haftaya kadar çok geride dedi
Gebelik haftası
19
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
6 Cevap
0
oy
20 Kasım 2019
Neslihandurur
(
226
puan)
cevapladı
Bebeğe kilo aldıracak şeyleri tüketmeye çalış cnn cinsiyet değişir mi bilemeyiz ama bebegin için muz ceviz badem kaşar yoğurt süt falan bol tüket sonra zorluk cekmezsin
20 Kasım 2019
Arlı01
(
135
puan)
yorumladı
Yiyorum ama fayda etmiyor gelişmiyor bebek ne yapacağımı bilmiyorum cuma günü ayrıntılıya girecem bakalım nasıl olacak
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
20 Kasım 2019
Seherdemirr
(
1,293
puan)
cevapladı
Kilosu felan kaç canım söylemedi mi ultrason kağıdı varsa ordada yazar
20 Kasım 2019
Arlı01
(
135
puan)
yorumladı
250 dedi kilosu kalp atışı güzeldi
20 Kasım 2019
Seherdemirr
(
1,293
puan)
yorumladı
Canım benim ki 22+5 haftalıkken 480 gramdı daha yeni kilo alımı başlıyor ve 30 haftadan sonrada düzenli olarak kilo alıyor doktorun dediğini fazla kafana takma kaşar ceviz süt yoğurt yumurta balık et aklına ne gelirse tüketmeye çalış
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
20 Kasım 2019
Prenses636
(
1,714
puan)
cevapladı
Günlük beslenme durumunu yazarmısın Bi.
Bak Bn doğru düzgün yemiyorum bişey iştahım yok ama bebeğim 1 hafta önde.
günde kaç öğün yiyorsun sen ve aralarda ne yiyorsun
4 önceki yorum göster
20 Kasım 2019
Arlı01
(
135
puan)
yorumladı
Canım istemiyor öğlen yiyersem akşam yiyemiyorum
20 Kasım 2019
YeniAnne21
(
1,522
puan)
yorumladı
Bunu doktora soyle belki iştah açıcı bir şeyler verir
20 Kasım 2019
Arlı01
(
135
puan)
yorumladı
Kilom zaten fazla iştah ilaçı içsem duba gibi olurum bu sefer
20 Kasım 2019
Arlı01
(
135
puan)
yorumladı
Yinede teşekkürler
20 Kasım 2019
YeniAnne21
(
1,522
puan)
yorumladı
Rica ederim canım inşallah sağlıkla alırsın kucağına
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
20 Kasım 2019
Kübraaaaa
(
1,229
puan)
cevapladı
Kaç hafta gerilik var 2 haftaya kadar normal kabul ediliyor gerilik
20 Kasım 2019
Arlı01
(
135
puan)
yorumladı
2 haftadan fazla gerideymiş ya hatta bana dedi bu gerildik normal değil bide bebeğim atmıyordu engelli olabilir dedi o yüzden cuma gidip ayrıntılıya girecem bide sona doğru gerilemeyi duydum da başta gerilik oluyorum onuda ilk kendimde duydum
20 Kasım 2019
Kübraaaaa
(
1,229
puan)
yorumladı
Bende de iki hafta gerlik vardi kan sulandırıcı kullandım halada kullanıyorum yediklerime de dikkat ediyorum şükür arayı kapattık şuan 36 haftalık 24 haftadan beri de kullanıyorum kan sulandırıcı sana vermedi mi
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
20 Kasım 2019
Juu
(
266
puan)
cevapladı
Benim de 19+4 dün gittim 280 gr dedi. Kilosu da yerinde aslında bebeğinizin nesi gelişmemiş söylemedi mi ? Inşallah yanılmıştır da ayrıntılı iyi gelir.
20 Kasım 2019
Arlı01
(
135
puan)
yorumladı
İnşallah ya sağolun
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
20 Kasım 2019
2prenses1prens
(
723
puan)
cevapladı
Hic uzulme canim bazi doktorlar felaket tellalı gibi insanı üzüyorlar bizler bir gun bile geride yada onde olsa telaş yaparız annelik cok zor bence farkli doktorada gorun varsa gucun ozele git benim devlette iki hafta ondeydi ozelde hersey normal cıktı cihazdan cihaza farkediyor inanki üzülme sakin sitreste yapma rabbim dermansiz dert vermez
20 Kasım 2019
Arlı01
(
135
puan)
yorumladı
Özelde söyledi zaten yinede teşekkürler
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
1
cevap
250
göst.
33 haftalık gebelikte gelişim geriliği nedeniyle hastaneden çıkarsam ne olur?
9 Haziran
Hamilelikte Bebek Sağlığı
kategorisinde
Sevgi.su01
(
64
puan)
sordu
0
oy
1
cevap
228
göst.
37 haftalıkken 2-3 hafta gelişim geriliği ile sağlıklı doğum yapan var mı?
4 Haziran
Hamilelikte Bebek Sağlığı
kategorisinde
Kbr_ehh
(
5
puan)
sordu
gebelik-gelisme-geriligi
0
oy
1
cevap
268
göst.
Gelişim geriliği olan 2390 gram doğan bebeğim için ne yapmalıyım?
22 Mayıs
Doğum
kategorisinde
Karamelek28
(
137
puan)
sordu
gebelik-gelisme-geriligi
bebek-sağlığı
0
oy
1
cevap
185
göst.
Bebeğimde gelişim geriliği varken sezaryen tarihini neye göre belirlerler?
21 Mayıs
Doğum
kategorisinde
Papatya06.
(
73
puan)
sordu
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,560)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,991)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,416)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,886)
Hamilelikte Beslenme
(7,823)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,785)
Hamilelik Alışveriş
(10,862)
Hamile Kalamama
(16,583)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,676
soru
24,672,202
cevap
367,324
kullanıcı
...