Ben sadece biberon alacağım, onuda damlatarak göğsüme vereceğim. Biberon bile vermem sonra emmiyorlar. Oğlumdada öyle yaptım. Pompa var lazım oluyor, kuaföre vs giderken sağar öyle giderim. Kalkarsa ağlamasın.
1,512,450 soru
24,669,287 cevap
367,167 kullanıcı