Kızlar böğürtlen çayı yaprağı 40. haftadan sonra doğumu kolaylaştırdığını söylüyorlar doktorumda tavsiye etti böğürtlen yaprağı çayı iç diye hem rahimde ki kasları kuvvetlendiriyormuş hemde doğumu kolaylaştırıyormuş bilginiz olsun
Güzel bir bilgi olmuş tüşekkürler. Yalnız ben 36+6 haftalığım şimdi içsem bir sıkıntı olur mu acaba yoksa 40. haftada mı içiliyor
1,512,818 soru
24,674,262 cevap
367,442 kullanıcı