Valla 3 defa yedim hamileliğimde, kestane şekeri olarakta tükettim bayılırım kestanenin her türlüsüne bi zararıda olmadı öyşe azıcık yiyipte doymam yani ben kestaneye tek başıma 1 kiloya yakın kestane yiyorum pişmiş
1,512,512 soru
24,670,145 cevap
367,210 kullanıcı