0 oy
383 göst.
26 Temmuz 2018 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (1,170 puan) sordu

Kizlar bu aralar boğazıma çok düşkün oldum.önceden kendimi frenlerdim.artık hiç tutamiyorum   Bir de çalışan biriyim. Her gün mutlaka dışarda yiyorum. Hamileligimin ilk dönemleri hep ev yemeler yerdim. Ama şimdi canım hep döner kebap türü şeyler çekiyor ve maalesef her gün yiyorum. Bebege bir zararı olur mu ki? Siz de yiyormusunuz ozellekle çalisan anne adayları nasıl besleniyorlar?

Gebelik haftası 18+3

2 Cevap

0 oy
26 Temmuz 2018 (461 puan) cevapladı

valla canim bnde 27 haftaligim ev hanimiyim evde yemk yapiyorum fakat. bnde aburcubura dur diyemiyorum. onceden yemk istemezdm simdi tam tersi doymak nedr bilmiyorum neden acaba. o degilde kilo alip basini gideck.

-Reklam-
0 oy
17 Ocak 2020 (367 puan) cevapladı
Bende cok adana urfa dürüm yiyorum disaridan yemek istiyorum 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 524 göst.
0 oy
6 cevap 446 göst.
0 oy
17 cevap 847 göst.

1,512,774 soru

24,673,543 cevap

367,408 kullanıcı

...