0 oy
428 göst.
15 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (202 puan) sordu
Kızlar folbiol kullanıyorum normalde ama doktorum receteme folik iod eklemiş . Eczaneye gidince orda farkettim.ikisini aynı anda mi kullanacagiz? Yoksa sadcee folik iod mu kullanılıyor. İçeriğinde folik asit ve iyot varmış.
Gebelik haftası 6+6

5 Cevap

0 oy
15 Kasım 2019 (1,045 puan) cevapladı
Eczacina Danış ikiside aynı işlevde olan bir ilacsa alma cnm tabi sen bı sor ihmal etme
-Reklam-
0 oy
15 Kasım 2019 (1,789 puan) cevapladı
Folbioln folikasit değeri daha yüksek biliyorm. İkiside aynı işlevde, dr a danışarak kullanman daha iyi olur
0 oy
15 Kasım 2019 (330 puan) cevapladı
Folbiol ben de kullanıyorum folik asit ama diğeri hakkında bi bilgim yok canım bi bilene danışman en mantiklisi eczaneye sor ya da doktorunu arayıp sor 
0 oy
15 Kasım 2019 (832 puan) cevapladı
Folbiol içeriğindeki folik asit miktarinin fazla olmasi nedeni ile doktorum tarafindan bırakılmıştı... folidoce aldırmıştı... aldığımız iki ilaç da folik asit içeriyor birini kullanin
0 oy
15 Kasım 2019 (413 puan) cevapladı
İlk kullandığımda iod verdi onu kullandım 1 ay bitince duosvit verdi onu kullanıyorum şimdi 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 185 göst.
16 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nazo.nazan (5 puan) sordu
0 oy
0 cevap 151 göst.
0 oy
1 cevap 217 göst.
15 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mutluanne0324 (411 puan) sordu
0 oy
1 cevap 461 göst.
16 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Beren26 (639 puan) sordu

1,512,603 soru

24,671,228 cevap

367,273 kullanıcı

...