0 oy
461 göst.
14 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (329 puan) sordu
Kizlar 18+6 yim. Inanılmaz gaz sorunum var. Çalıştığım için çok sık wc gidemiyorum. Yediklerinde gaz yapıcı şeyler değil neden bu kadar oluyor bilen var mı? Çaresi nedir ooof 

4 Cevap

0 oy
14 Kasım 2019 (2,295 puan) cevapladı
benimde çok gazım oluoyr rezene çayı içiyorum günde 1 fincan birazda olsa rahatlatıyor dene bence 21+5
14 Kasım 2019 (329 puan) yorumladı
Deneyeceğim teşekkür ederim. Size de cok geçmiş olsun
14 Kasım 2019 (696 puan) yorumladı
Rezene adet söktürücüdür canım gebelikte sıkıntı olabilir doktoruna danışmadan içme derim
14 Kasım 2019 (2,295 puan) yorumladı
Ben zaten doktoruma danışıp kullanıyorum. danışmadan bişey önermem :)
-Reklam-
0 oy
14 Kasım 2019 (21 puan) cevapladı
Bende de aynı şekilde gaz sorunu var 18+5günlüğüz normal galiba
0 oy
14 Kasım 2019 (382 puan) cevapladı
Benimde cok vardi cok zorlanyodum ama 17.haftadan sonra yavas yavas gecti 
0 oy
14 Kasım 2019 (774 puan) cevapladı
18+1 günlüğüz 2 haftadır aynı soeun bende de var. Ne geçmek  biliyor ne de bişey.sen gibi gaz yapan hiçbişey bende yemiyorum ama yine oluyor. Doktorum havalardan dolayı ve bu haftalarda olan  şeyler diyor. Sürekli değil ama haftada 1 2 kez rezene çayı  iç bana doktorum içebilirsin dedi istersen sor öyliçiç. Faydası oluyır. Birde gece yatarken ayağına sıcak  su torbası koy. Torba yoksa  bile şişeye koy. Ayaklsrın sıcak tutunca o şekil çok hafifliyor
14 Kasım 2019 (329 puan) yorumladı
Deneyeceğim çok teşekkür ederim. Çok geçmiş olsun size de

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 514 göst.
17 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Biranneadayi42 (2,256 puan) sordu
0 oy
24 cevap 2,426 göst.

1,512,777 soru

24,673,613 cevap

367,413 kullanıcı

...