0 oy
443 göst.
12 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (120 puan) sordu
Hanımlar 11 haftalik geneyim bugün doktorum bana bebeğim göbek delik yeri tam kapanmamış dedi ne anlama geliyor arkadaşlar yardımcı olurmusunuz 

1 cevap

0 oy
12 Kasım 2019 (715 puan) cevapladı

image

Canım o haftalarda bebeyin karın cildi daha oluşmamış oluyo bagırsakları dışarda oluyo ve hrr gün uavaş yavaş kapanıyo ben bi ara muaynedeyken eli sandım o ne dedim doktorda daha karnı kapanmamış hergğn uavaş yavaş kapanır dedi şükğr şuan 34 haftalıgım

12 Kasım 2019 (120 puan) yorumladı
Normaldir mi yani
12 Kasım 2019 (715 puan) yorumladı
Her gebede olan bi durum ama genelde çoğu 10uncu haftada kapanıyo seninki biraz geride kalmış ama korkma allahın izniyle kapanır oda hatta sana resim atıyım bak
12 Kasım 2019 (120 puan) yorumladı
Kapanmazsa ne olur peki
12 Kasım 2019 (715 puan) yorumladı
Bilmem ama kapanır diye biliyorum bütün şekilde açıklık olsaydı sorun olurdu ama çok şükğr sadece biraz açıklık var sakın endişelenme canım kötü bişey olsaydı drun sana söylerdi emin ol
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 380 göst.
14 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Beyazkus (822 puan) sordu
0 oy
2 cevap 337 göst.
10 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Busra.nur41 (675 puan) sordu
0 oy
5 cevap 594 göst.
6 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Buket_ (95 puan) sordu
0 oy
6 cevap 522 göst.
26 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kubra1694 (160 puan) sordu

1,512,337 soru

24,667,949 cevap

367,096 kullanıcı

...