0 oy
1,307 göst.
8 Kasım 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (45 puan) sordu
Bu folikasit kullanimi mide bulantisi yapar mi? Artik dayanamiyorum :(  mide bulanti hapi da kullanmak istemiyorum ise yaramiyor diyorlar

2 Cevap

0 oy
8 Kasım 2019 (2,155 puan) cevapladı
Ben kullandim 12+6 ya kadar. Sikinti yasamadim.
-Reklam-
0 oy
8 Kasım 2019 (777 puan) cevapladı
Limon falan denedin mi ekşi şeyler? Benim bulantımı ekşi hemen bastırıyordu
8 Kasım 2019 (45 puan) yorumladı
Deneyecegim herseyden bulanti geldiği için cok bişey yiyemiyorum eksi iyi gelir belki
8 Kasım 2019 (777 puan) yorumladı
Bende aynıydım canım bazılarının ağır geçiyormuş böyle. 12. Haftayı atlatınca öyle bi yok oluyo kı o bulantılar dünyayı yiyesin geliyoe merak etme:)

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 199 göst.
22 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mrs.r0se (452 puan) sordu
0 oy
1 cevap 738 göst.
6 Aralık 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Feyzaa26 (81 puan) sordu
0 oy
0 cevap 450 göst.

1,512,475 soru

24,669,626 cevap

367,188 kullanıcı

...