0 oy
466 göst.
7 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (210 puan) sordu

Kızlar 4 boyutlu ultrasona kaçıncı hafta girdiniz? 23+1 deyim şuan doktor az kaldı dedi ama çok sabırsızım :D

Gebelik haftası 23

2 Cevap

0 oy
7 Kasım 2019 (1,091 puan) cevapladı
18 haftalık hamileyim doktorum bana şuanda çekeriz ama 22 en ideali dedi. 22 den sonra bebek çok büyüdüğü için ultrasona sığmadı için çekimi zor oluyormuş
7 Kasım 2019 (210 puan) yorumladı
Kimisi de büyüyünce daha iyi oluyor diyor bakalım artık :(
-Reklam-
0 oy
7 Kasım 2019 (185 puan) cevapladı
cnm yarın giricem bende çok heyecanliyim 22 haftalik hamileyim
7 Kasım 2019 (210 puan) yorumladı
Ay benimki niye daha bekliyo yaa :(

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 506 göst.
0 oy
10 cevap 962 göst.
0 oy
3 cevap 516 göst.
0 oy
6 cevap 786 göst.

1,512,747 soru

24,673,323 cevap

367,392 kullanıcı

...