0 oy
637 göst.
7 Kasım 2019 Doğum kategorisinde (4 puan) sordu
Kızlar ben dogum yapalı 2 hafta oldu ve lohusa depresyonu geçiriyorum benden baska bunu yasayan var mı bana yardım edin
Kapatılma nedeni: Gebelik dışı olduğu için kapatıyorum sol üst köşede sohbet bölümüne yazabilirsiniz teşekkürler

2 Cevap

0 oy
7 Kasım 2019 (3,977 puan) cevapladı
O nasil birseyki karnin kuculdu diye kotu flanmi oluyorsun ?
-Reklam-
0 oy
7 Kasım 2019 (5,462 puan) cevapladı
Galiba ben durduk yere sürekli terliyorum bunalıyorum alınıyorum benmde beş günlük bebeğim 

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,895 göst.
0 oy
2 cevap 802 göst.
0 oy
3 cevap 667 göst.
0 oy
14 cevap 1,168 göst.

1,512,371 soru

24,668,291 cevap

367,118 kullanıcı

...