0 oy
412 göst.
6 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (201 puan) sordu
yoksa daha önceden mı 37+1 gunluk

4 Cevap

0 oy
6 Kasım 2019 (377 puan) cevapladı
Hepimiz bu sorunun cevabını arıyoruz canım :) 39 dayım ben tık yok 
-Reklam-
0 oy
6 Kasım 2019 (299 puan) cevapladı
Bende bekleyim burda
0 oy
6 Kasım 2019 misafir cevapladı
Birden başlıyor canım yani benim öyleydi 40+4 e kadar hiç sancim yoktu açılma sadece 3 cm di günüm geçtiği için bide suyum azaldığı için doktor sezeryan dedi sezeryana ımza attik o gün gecede normal doğum yaptım bianda sancılarim başladı:)
0 oy
6 Kasım 2019 (77 puan) cevapladı
Canım herkez de aynı olmuyor ben iki kez doğum yaptım ikiside sancı olmadan sadece kasılma ve sırt ağrısı oldu öyle doğum yaptım 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 412 göst.
7 Nisan 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sümeyye4242 (236 puan) sordu
0 oy
2 cevap 235 göst.
19 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Şekerparemm❤ (1,362 puan) sordu
0 oy
11 cevap 937 göst.
22 Mayıs 2023 Doğum kategorisinde kenzulhafi (100 puan) sordu
0 oy
3 cevap 336 göst.

1,512,298 soru

24,667,348 cevap

367,060 kullanıcı

...