0 oy
630 göst.
11 Mayıs 2018 Doğum kategorisinde (91 puan) sordu

Salam qizlar menim sualim boyle simdi ben ilk hamileleliyimi yasayiram ve ikizlere hamileyim merak etdiyim su tek yumurta ikzi benimkiler.simdi benim merak erdiyim ben normal dogum yapa bilirmiyim yoksa sezeryanmi olucak bu hakda fikri olan varmi yani ben o kadar kilolu deyilim 50kq 1,57gibide boyum var mini minnacik biseyim.bilgusi olan cavab yazsin lutfen

Gebelik haftası 11+4

3 Cevap

0 oy
11 Mayıs 2018 (1,654 puan) cevapladı

Sezeryan doğum oluyor canım doktorlar riske atmıyor ikizleri bir de ikizler erken doğuyor o yüzden sanırım 

11 Mayıs 2018 Biricik yorumladı
Tesekkur edirem canim Bilgin icin tesekkur edirem.Hayirlisi insallah
-Reklam-
0 oy
11 Mayıs 2018 (741 puan) cevapladı

normal dogabilir tabi ama doktorlar sezeryan yapıyorlar. bir de erken doğum olduğu için,doktorunla bir görüş derim.sana sezeryan yapılacak günün tarihini verebilir

0 oy
11 Mayıs 2018 (323 puan) cevapladı

Bende ikiz gebeim canim allah hayırlı etsin ama doktor banada sezeryan dedi hakkmzda hayırlısı olsun 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 871 göst.
0 oy
1 cevap 435 göst.
15 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Arya_ (198 puan) sordu
0 oy
4 cevap 809 göst.
28 Ağustos 2018 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Sedanurerdin (3 puan) sordu

1,512,597 soru

24,671,189 cevap

367,272 kullanıcı

...