Günaydın kızlar benim bebişim çok erkenci olacak sanırım sabah 6-7 arası uyanıyor aşırı hareketli oluyor acıkıyor herhalde diye düşünüyorum doğrumu ki?
Masallah masallah Allahim esirgesin nazar degmesin (:
Çok güzel bi duygu tam 6 da uyaniyoruz bütün dertlerimi sıkıntılarımı unutuyorum gülerek sevinçle uyaniyorum :)
Bende öyleyim ama genelde hareketlerinden pek değil de acıktığından dolayı uyutmuyor midemi kemiriyor gibi hissediyorum şuanda da öyle oldu kalkıp biletler atıştırdım ancak duruyor :)
1,512,413 soru
24,668,795 cevap
367,148 kullanıcı