0 oy
359 göst.
4 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (139 puan) sordu
14 haftalik gebeyim karnimin en altina toplanmis bebek sanirim sezeryan cizgisini ustunde normalmi bu üçuncu gebeligim ilk defa gordum boyle bsey
Gebelik haftası 14

1 cevap

0 oy
4 Kasım 2019 (1,400 puan) cevapladı
Rahim en fazla o kadar büyüyormuş bu haftalarda o yüzden bebek oralarda oluyormuş canım bugün ebe dedi bana.
4 Kasım 2019 (139 puan) yorumladı
Sagol cnm ya korktum.sertlesmis orda eleyince hissediyom resmen cok asagda bide oyuzden sasirdim
4 Kasım 2019 (1,400 puan) yorumladı
Bende 17+2 işte ebe bugün kalp atışı için bebeği aşağıda gördü kuzum kucuk ya orda toplanmıştır korkma :)
4 Kasım 2019 (139 puan) yorumladı
Cok sagolun cnm.ya allh saglicakla kucagiimiza almak nasip etsin insallh
4 Kasım 2019 (1,400 puan) yorumladı
Aminnn inşallah yaa :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 226 göst.
0 oy
1 cevap 225 göst.
0 oy
3 cevap 543 göst.

1,512,228 soru

24,666,599 cevap

367,016 kullanıcı

...