0 oy
424 göst.
4 Kasım 2019 Hamilelikte Testler kategorisinde (10 puan) sordu
Merhabalar 

Adetim 4gun gecikmisti dün test verdik ve değerim 69.2 çıktı. Sizde normal mi???

1 cevap

0 oy
4 Kasım 2019 (1,938 puan) cevapladı
Evet canim normal hamilesin ama daha çok yeni buyuk ihtimal geç döllenme
4 Kasım 2019 (10 puan) yorumladı
Kadın doğuma ne zaman gitmeliyim sizce hemen mi canim
4 Kasım 2019 (1,938 puan) yorumladı
Ben test yapmistim 2 gun sonra gittim tekrar kan tahlili verdim 2 katı çıkması gerekiyo sağlıklı gebelik icin bende bugun git derim enzandan birdaha kan ver
4 Kasım 2019 (10 puan) yorumladı
Cok tesekkurler
4 Kasım 2019 (1,938 puan) yorumladı
2 katı çıkarsa bu güzel bisey demektir ins güzel haberler duyarsın
4 Kasım 2019 (10 puan) yorumladı
İnşallahh :))
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,218 göst.
0 oy
4 cevap 1,039 göst.
0 oy
4 cevap 696 göst.
0 oy
3 cevap 1,091 göst.

1,512,784 soru

24,673,843 cevap

367,421 kullanıcı

...