0 oy
388 göst.
2 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (96 puan) sordu
Elime kolumu resmen titreme geldi şekerim 50 uzandım tehlikeli mi düşmesi en son 3 saat önce kahvaltı yaptım su dışında bişey yemedim 
Gebelik haftası 34

4 Cevap

0 oy
2 Kasım 2019 (1,091 puan) cevapladı
Çok düşük çıkmış. Benimde insülin direncim var şekerim hep düşük 
-Reklam-
0 oy
2 Kasım 2019 (442 puan) cevapladı
Kuzum benim de hep 50 çıkıyo kendini aç bırakmaman lazım sık sık ama az az ye düzenli beslen sürekli yoksa baş dönmesinden el ayak titremesinden kurtulamazsın 
0 oy
2 Kasım 2019 (5,445 puan) cevapladı
Çok düşük çıkmış bş meyve suyu için rahatlatır 
0 oy
2 Kasım 2019 (334 puan) cevapladı
Çok düşmüş. Hemen bir şeyler yemeye bak. Pekmez varsa sulandırıp iç, çabuk kana karışsın. Sık sık bir şeyler, meyve gibi. Kuruyemiş gibi. Elinin altında ne varsa yemeye çalış. Uzun süre aç kalma

1,512,218 soru

24,666,353 cevap

367,000 kullanıcı

...