0 oy
444 göst.
1 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
Doktor bebek erkek dedi ultrason da cinsiyet bölümünde famela (kadın) yazıyor .. bebek cinsiyetinden  bahsediyor  bilgisi olan varmı ? 
Gebelik haftası 15

2 Cevap

0 oy
1 Kasım 2019 (2,719 puan) cevapladı
Ultrason kağıdında bebek cinsiyeti değil ultrasonu çekilen kişinin cinsiyeti yazar 
1 Kasım 2019 (3 puan) yorumladı
Evet öyleymiş tşk ederim
1 Kasım 2019 (2,719 puan) yorumladı
Rica ederim Allah hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
-Reklam-
0 oy
1 Kasım 2019 (1,378 puan) cevapladı
Benim kizim olacak ve ultrasonda female yaziyor yani kiz 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 236 göst.
0 oy
1 cevap 312 göst.
0 oy
1 cevap 359 göst.
28 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde prtshkl (255 puan) sordu
0 oy
10 cevap 1,566 göst.
26 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bahartemir (202 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...