0 oy
461 göst.
30 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (81 puan) sordu
Bugun 40 + 4 olduk dun nisanim geldi 2 gundur sancidan olecek gibiyim gece 5te hastaneye gittim o kadar sancim olmasina ragmen daha 2 cm aciklik varmis nasil dayanacam ne yapmam gerekiyo acaba ilik dus aldim kac kere faydasini gormedim yuruyus yapiyom yine yok dayanamiyom Allah hepimizin yardimcisi olsun bu kadar zor oldugunu bilmiyodum
Gebelik haftası 40+4

5 Cevap

0 oy
30 Ekim 2019 (106 puan) cevapladı
Rabbim kurtarsın Bi avazda kuzum korkma bize çok dua et doğumunda kabul olur inşallah:) 
30 Ekim 2019 (81 puan) yorumladı
Ay canim hepimizi insAllah.. duamda hepiniz varsiniz Allah dualarimizi kabul eder insAllah
30 Ekim 2019 (106 puan) yorumladı
Amin canım korkma ama annesin sen ana olucun ana korkma:))))
-Reklam-
0 oy
30 Ekim 2019 (2,713 puan) cevapladı

Sancniz daha siklasmali siddtlenmeli sizinle ayni sekilde dogum yaptm.2.gn  cektim sonra sancilar sidetlendi 4 dk 1 uzun sancilarda 1 dakika sürüyordu  hastane yakindi Allahtan hemen dogurdum:D Allah kurtarsn kuzum kasilma programi indir sancilari takip et 

0 oy
30 Ekim 2019 (1,008 puan) cevapladı
Ayy ne güzel o sancı bana da uğraşa biran önce :) rabbim sağlıkla kurtarsın ikinizi de inşallah biran önce
0 oy
30 Ekim 2019 (429 puan) cevapladı
Duşu ılık değil de sıcak almak gerekir. Çünkü doğum olmayacak zamanlarda duşu sıcak almayın doğumu tetikler ılık alın derler.
0 oy
30 Ekim 2019 (1,003 puan) cevapladı
Allahım yardım etsin inşallah kazasız belasız kucağınıza almayı nasip etsin 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 895 göst.
0 oy
14 cevap 1,672 göst.
27 Mart 2019 Doğum kategorisinde CeyhanPınar (1,171 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,102 göst.
9 Kasım 2018 Doğum kategorisinde Hirasu (72 puan) sordu
0 oy
13 cevap 5,635 göst.

1,512,664 soru

24,672,070 cevap

367,309 kullanıcı

...