0 oy
438 göst.
30 Ekim 2019 Tüp Bebek kategorisinde (378 puan) sordu
Kizlar genel anesteziyi doktorlar istege baglimi yapiyorlar yoksa direk beldenmi yapiyorlar. Bilgisi olan varmi

2 Cevap

0 oy
30 Ekim 2019 (243 puan) cevapladı
Sağlık durumuna göre yaparlar canm bi problem yoksa genel isteyebilirsin yada belden uyuşmalı 
30 Ekim 2019 (378 puan) yorumladı
Ben genel olcam sanirim pek dayanamam gibi ortama ama korkuyrmda bebegime bisey olurda goremezsem diye.. bilemedimki canim tesekkurler ❤
30 Ekim 2019 (243 puan) yorumladı
Yani belden daha güzel hemen görebiliyorsun bebeği en çok korkan ben olduğum halde korku olmadı yinede sen bilirsin canm hakkında hayırlısı olsun
30 Ekim 2019 (378 puan) yorumladı
Tesekkurler kuzum allah razi olsun
-Reklam-
0 oy
30 Ekim 2019 (2,070 puan) cevapladı
Cnm özel isteğe bağlı devlet  hangisini uygun gördüyse yapar ama tabi ilk sağlık durumuna bakalir
30 Ekim 2019 (2,070 puan) yorumladı
Cnm kan tahlili yapılıyor ona bakıyorlar

yüksek tansiyon var mı
   Diye bakılıyor
30 Ekim 2019 (378 puan) yorumladı
Cok yuksek degilde zaten idrarda protein kacagi goruldu bende ay insallah yaparlar allahim:(
30 Ekim 2019 (2,070 puan) yorumladı
Sen hangisini istiyorsun genel mi
30 Ekim 2019 (378 puan) yorumladı
Genel valla :(
30 Ekim 2019 (2,070 puan) yorumladı
Daha iyi genel cnm bende genel olmuştum normal dogum

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 108 göst.
23 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sebnem1503 (104 puan) sordu
0 oy
3 cevap 463 göst.
7 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde MehriSahmar (32 puan) sordu
0 oy
12 cevap 910 göst.
6 Ocak 2024 Doğum kategorisinde yrnnur (30 puan) sordu
0 oy
0 cevap 129 göst.
14 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hiranur.mustafa (123 puan) sordu

1,512,151 soru

24,665,616 cevap

366,957 kullanıcı

...