Kızlar günaydın.Geceden beri karnım midem kaşıklar ağrıyor. Çok afedersiniz bir de ishalim.Doğum olabilir mi? 6 gün sonra epidual sezeryan olacağım.çok heyecanlıyım.Yardım eder misiniz
Günaydın canım. Doğum değilde bana ishalden olur gibi geldi. Çünkü bende bu durumdan muzdaribim
1,512,562 soru
24,670,861 cevap
367,250 kullanıcı