0 oy
685 göst.
26 Ekim 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (263 puan) sordu
Merhaba kızlar 

Bulantım geçmediği icin doktor bana Zofer vermisti. 24 haftalik gebeyim. Bulantim kusmam olsa bile atmak istemiyorum bagimlisi olurum diye kotu oldugumda bile ikiye bölüp iciyorum. Bebege bi zarar verirmi bu zamana kadar 4 tane hap icmisim. Cok korkuyorum
Gebelik haftası 24

2 Cevap

0 oy
26 Ekim 2019 (590 puan) cevapladı
ben 8. haftamdan beri dramamine kullanıyorum 13 haftalığım bir hafta zoferi denedim ama beğenmedim. dramamine’e döndüm geri. günde 2 kez ilaç alıyorum bir buçuk aydır. bi şey olsa bana olurdu heralde :/ 
-Reklam-
0 oy
26 Ekim 2019 (352 puan) cevapladı
Yapmaz canım bulantılarım geçene kadar 6 7 kutu kullandım bağımlılık diye birşey olmadı zararlı birşey olsa doktorlar zaten vermez

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 2,456 göst.
20 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hulya654 (413 puan) sordu
0 oy
2 cevap 288 göst.
+1 oy
6 cevap 593 göst.

1,512,529 soru

24,670,385 cevap

367,219 kullanıcı

...