Ben de 15 haftaligim ve burun tıkanıklığından ağlamak üzereyim.Gece hiç uyutmuyor,gündüz de boğazım kuruyor kaşınıyor Vicks sürüyorum yatarken biraz fayda ediyor işte.Buhar çok iyi geliyormuş bugün de onu deniycem.
1,512,564 soru
24,670,877 cevap
367,251 kullanıcı