Bende içmedim hiç ki çayı çok çok severim , cinsiyetle alakası olmadığını düşünüyorum ben turşu da yedim ekşi olan bütün herşeyi de herkes erkek diyordu kızım olucak
Çay içememekle cinsiyetin ne alakası var ki
1,512,166 soru
24,665,790 cevap
366,970 kullanıcı