0 oy
646 göst.
22 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
Arkadaşlar hamilelik süresince telefon kullanımınız nasıl. Gece yatarken yanınızda oluyor mu?

3 Cevap

0 oy
22 Ekim 2019 (857 puan) cevapladı
Gece yanında olmaması daha iyi canım kendine mümkün mertebe en uzak noktaya koymanı tavsiye ederim. Ben kendim beyin ameliyatı olduğumdan bu yana zaten telefon yakınımdayken yatamıyprum yoksa baş ağrısı yapıyor bende ondan sebepte uzakta hher daim odanın içinde de olsa baş seviyemden altta ve odada kendime en uzak noktada hatta odanın dışında oluyor.
-Reklam-
0 oy
23 Ekim 2019 (1,104 puan) cevapladı
Ben kullaniyorum devamli
23 Ekim 2019 misafir yorumladı
Bende kullanıyorum ama b taraftan da huzursuz oluyorum
0 oy
23 Ekim 2019 (1,003 puan) cevapladı
Günün 24 saati yanımda :) ) 
23 Ekim 2019 misafir yorumladı
Kız uyurken bari kullanma:)
23 Ekim 2019 (1,003 puan) yorumladı
Uykular haram oldu:))

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 387 göst.
+1 oy
4 cevap 465 göst.
0 oy
6 cevap 582 göst.

1,512,404 soru

24,668,682 cevap

367,144 kullanıcı

...