0 oy
413 göst.
22 Ekim 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (206 puan) sordu
18 haftamınmış bebek bu gün ultrasonda öğrendim.  Doktor çocuğu görmek için aletle hafif bastırarak baktı ondan midir bilmem gün0n geri kalanında sürekli kendini sertleştiriyordu.  

Bebeğin hareketlerini hiç hissedemiyorum sadece arada kendini sertleştiriyor. 

İlk hamileliğim. Bebek niye böyle yapıyor 

Ve hareketlerini ne zaman hissedeceğim:(

1 cevap

0 oy
22 Ekim 2019 (1,236 puan) cevapladı

Ben 14te yavaş yavaş hissetmeye başladım 18den sonra içimde balık gibi kayıyordu :)

O sertleşme de yalancı kasılma bende de hep olurdu. Toplanıp kalıyordu karnımın bir tarafinda. 

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 807 göst.
0 oy
3 cevap 538 göst.

1,512,749 soru

24,673,346 cevap

367,397 kullanıcı

...