0 oy
348 göst.
20 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu
Kızlar oğluşumuzun ismini ' Asil ' koymayı düşünüyoruz sizce nasıl daha güzel önerisi olan varmı ? 
Gebelik haftası 31+4
Kapatılma nedeni: İsim konularını sol üst köşeden sohbet bölümünden sorabilirsiniz anlayışınız için teşekkürler

1 cevap

0 oy
20 Ekim 2019 (378 puan) cevapladı

Oğlumun adidi Giray herkese değişik geliyo çevremde cnm koyabilirsin :D

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 146 göst.
17 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elifesila (11 puan) sordu
0 oy
1 cevap 531 göst.
0 oy
13 cevap 1,057 göst.

1,512,169 soru

24,665,819 cevap

366,971 kullanıcı

...