0 oy
1,106 göst.
20 Ekim 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (274 puan) sordu
Kızlar HP karnimda bişe olck korkusuyla yaşıyorum bilenler yaşayanlar varsa karında olduğu nasl anlasikir etradakiler kimi kadında belli oluyo kimisinde belli olmuyo dediler
Gebelik haftası 13+5

12 Cevap

0 oy
20 Ekim 2019 (5,462 puan) cevapladı
Bunu anlamanın yolu hareket ettikten sonra anlaşılır canm anca harket etmezse sorun olabilir
20 Ekim 2019 (274 puan) yorumladı
Daha küçük iste bazen böyle bı bağırsak kipirdasi gibi bişey hissediyorum
20 Ekim 2019 (5,462 puan) yorumladı
O his çok normal ben ilk altı ay kiloduma baktım acaba kanamm varmı diye . Gazda olabilir canm bebekte geziyor olabilir artık ama erken daha
-Reklam-
0 oy
20 Ekim 2019 (1,265 puan) cevapladı
Herkes aynı hissediyor galıba bende ama genelde oyle hissetmek normalmıs cunku merak ediyoruz nasıl dıye hissedemiyoruz dahada ama aynı hısseden sen degılsın yanlız
20 Ekim 2019 (274 puan) yorumladı
Anldm cnm teşekkürler bilgin icin doğru insan merak ediyo korkuyo rabbm korusun hepsini
0 oy
20 Ekim 2019 (165 puan) cevapladı
Bende aynı endişeyi yaşıyorum cnm 15+5 haftalık hissedemedigim için her agrida acaba bı sorun mu var diye sonra kendi kendime saçmalama bebeğim gayet sağlıklı bı problem yok diyip kendimi rahatlatiyorum çünkü stres kötü bise sende öyle yap takıntı ve stres yapma
0 oy
20 Ekim 2019 (267 puan) cevapladı
Cnm bence cok dusunmemeye bak pyle bende 4 yasindali kizimi habire kucagimla besge koyuyorum 34 haftaligim hala kucagimla uyuynca besgine koyuyorum rabbim koruyo skma canini bende oyleydim bsy olcak die korkardm 
0 oy
20 Ekim 2019 (774 puan) cevapladı
Sanırım bu durumu yaşayan bi ben değilmişim. 14+5 günlüğüz hergün istemsizce endişeleniyorum bebeğime bieşy olmuş mudur diye eşime soeup destek alıyorum. Sonra yine kendi kendimi rahatlatıyorum bişey yoktur diye. Her lavobama gittiğimde kanama var mı diye korkup baktığımı anladım psikolojikman. Ayda 1 muayenemiz olduğu için ve daha hissedemediğimizden dolayı ister istemez korkuyoruz galiba. İnşallah sağlıcakla büyüsünler sağlıklıca kucaklarımıza alalım mutluca bebeklerimizi
20 Ekim 2019 (5,445 puan) yorumladı
Valla beni anlattın :)
6 Ocak 2020 (8 puan) yorumladı
Aynen valla benide anlattın;)
0 oy
20 Ekim 2019 (252 puan) cevapladı
Oyle şeyleri düşünme Rabbime emanetiz hepimiz o ne derse o olur canım.tadini cikarmaya bak

Suan anlamazsin zatn daha dgrusu kişiye gore değişiyor benm bi arkadaşım kürtaj oldu. 6.hftada gttik kontrole sorun yoktu 9.hftada gittignde bebegin kalbi durmuş kese 6.hftada kalmis dedi doktor iyiki zehirlenmemissin dedi.yani hic farketmedi.bazilarinda da zehirlenme gbi belirtiler oluyor.sen şimdi bunları hic düşünme Allahin iznyle saglikla kavuşun inşallah 
0 oy
20 Ekim 2019 (103 puan) cevapladı
Ben de 14 haftadayim bugün tansiyon problemi yaşadım ve mide bulantısı iki defa istifar,,, acile götürdüler ultrasonda bebeğin kalp atışına baktila  Allah'a şükür bir sıkıntı yokmus. 
0 oy
20 Ekim 2019 (2,713 puan) cevapladı
Evet kimisinde belli olur kimisinde olmaz ama.boke dusunmeyin kendinizi bosunuza uzmeyin
0 oy
20 Ekim 2019 (378 puan) cevapladı

:ermm: estağfurullah o korkuyla yaşarsan onu çağırırsin o nasıl düşünce cnm düşünme öyle şeyler çocuğun artık sen ne hissediyorsan o da hissediyo deme öyle şeyler <3

0 oy
20 Ekim 2019 (3,977 puan) cevapladı
Bu nasil bi dusunce ? Piskolojini neden yerle bir ediyorsun 

Bol bol dua et bir sey olmaz böyle dusunerek iyi yapiyorsun soyleyeyim 
0 oy
20 Ekim 2019 misafir cevapladı
Benim 10 haftalıkken kalbi durdu bi bebeğimin. Bütün hamilelik belirtileri gitmişti. 
0 oy
20 Ekim 2019 (2,663 puan) cevapladı
Tansiyon yükselir sürekli halsizlik ve kusma olur takma kafana Allah'ın emaneti gene Allah'a emanet

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 565 göst.
0 oy
9 cevap 839 göst.
7 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Funda demir soydan (51 puan) sordu
0 oy
1 cevap 293 göst.
28 Eylül 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Dgr3553 (1,044 puan) sordu

1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...