0 oy
423 göst.
18 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (222 puan) sordu
Doktorum 7. Aydan snra doğuma hazr ol erken gelebilirler dedi. Çok korkuyorum ya bişey olacak dye
Gebelik haftası 21
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetlicek şekilde olmalıdır anlayışınız için teşekkürler

3 Cevap

+1 oy
18 Ekim 2019 (195 puan) cevapladı
Banada 27.haftada erken  dogum riskin var 1 2 haftaya doguma hazirlikli ol dedi bebek  aşağı  indi demislerdi ama sonra geri yukari cikmis suan 34+0 olduk . Sen icini ferah tut bol bol yat cok fazla ev isi yapma ağır kaldirma yuksek yerlere uzanma bol bol sivi tuket beslenmene dikkat et 
-Reklam-
0 oy
18 Ekim 2019 (360 puan) cevapladı
Neden bu kadar erken bi sorun mu var :(
0 oy
18 Ekim 2019 (5,462 puan) cevapladı
İkizler canm normalde inan o yedinci ay öyle bı uzunki :) ben 35 haftalık oldum hala 7ay 3 haftalık diyor bazıları hiç korkma yedinci ayın başında değil sonunda alırlar 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 243 göst.
0 oy
2 cevap 406 göst.
7 Şubat 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Hilal72 (39 puan) sordu
0 oy
1 cevap 285 göst.
7 Şubat 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Hilal72 (39 puan) sordu
0 oy
1 cevap 168 göst.
27 Temmuz 2025 Hamile Kalamama kategorisinde 2065sultan (1,141 puan) sordu

1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...