0 oy
350 göst.
18 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,156 puan) sordu
Arkadaşlar 12 haftalığım hangi ilaçları kullanıyorsunuz ben birtek folbiol kullanıyorum başka ne kullanmam gerekiyor?
Gebelik haftası 12+0
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetlicek şekilde olmalıdır anlayışınız için teşekkürler

1 cevap

0 oy
18 Ekim 2019 (790 puan) cevapladı
Folik asit ile vitamin kullaniliyor sadece. Sonra da kan ilaci. 
18 Ekim 2019 (1,156 puan) yorumladı
Hangi vitamin kullanıyorsunuz
18 Ekim 2019 (790 puan) yorumladı
Hap kullanamadigim icin devit 3 damla.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 582 göst.
0 oy
1 cevap 416 göst.
0 oy
2 cevap 595 göst.
0 oy
4 cevap 522 göst.

1,512,432 soru

24,669,069 cevap

367,158 kullanıcı

...