0 oy
402 göst.
17 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,734 puan) sordu

Kızlar kaç gündür ara sıra sancılarım oluyor. Dün gecede bebeğimin duruşu ters nasıl vurduysa arka arkaya sancılandım sanki açılma var gibi geldi bana doğuruyorum sandım. Sonrasında biraz ev içinde o sancıyla yürüdüm geçti biraz sabaha karşı uyudum. Erken doğum riskim var korkuyorum bebeğin hareketleri gayet iyi bu arada. Yarın kontrole gideceğim ama açılma olduğunu Dr nasıl anlar. Alttan kontrol mü edecek. Eşimle gideceğim utanıyorum acayip şekilde.

Gebelik haftası 30+6

1 cevap

+1 oy
17 Ekim 2019 (360 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Ewet alttan bakıyorlar acilman var mı yok mu diyee  
17 Ekim 2019 (1,734 puan) yorumladı
Yarın bakılır o zaman eşimi çıkararlar demi. Onun yanında daha çok çekinirim.
17 Ekim 2019 (360 puan) yorumladı
sadece doktorla sen olacaksın kimseyi almazlar  çıkarırlar eşini  allah yardimcin olsun
17 Ekim 2019 (1,734 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım amin cümlemizin Rabbim yardımcısı olsun inşallah.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 464 göst.
26 Mayıs 2024 Doğum kategorisinde Kadderrr (49 puan) sordu
0 oy
8 cevap 913 göst.
0 oy
4 cevap 503 göst.
21 Mayıs 2024 Doğum kategorisinde Kadderrr (49 puan) sordu
0 oy
2 cevap 553 göst.

1,512,379 soru

24,668,398 cevap

367,122 kullanıcı

...