4+4um ama 3 aylik hamile gibiyim cok fazla siskinligim var normal mi ya ? :(
Keseyi gördünüz mü acaba
Başlarda öyle oluyor canim şişkinlik çok oluyor ama sonra bişey kalmıyor ben şimdi 11 haftalığım hiç hamile değil gibiyim:)
Gebelikle alakali bir siskinlik oldugunu dusunmuyorum henuz erken
Normal canım benim ilk aylarda çok gaz problemi olmuştu
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı