0 oy
478 göst.
12 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (269 puan) sordu
Doktorum bana folidays diye Bi gelişim ilacı verdi ve 13. Haftaya kadar kullan dedi fakat ben doğuma kadar kullansam acaba bir zararı olur mu? Folik asit oluyormuş bu verdiği ilaç 

5 Cevap

0 oy
12 Ekim 2019 (4,900 puan) cevapladı
Ben doğum yapıncaya kadar kullandım ama doktorum önerdiği için 
-Reklam-
0 oy
12 Ekim 2019 (590 puan) cevapladı
zararı olmasa bile yararı olmaz. doktorun 13 haftaya kadar dediyse öyle yap canım daha fazla kullanmana gerek yok
0 oy
12 Ekim 2019 (206 puan) cevapladı
Doktor ne zaman keserse ozmn kullanmazsiniz ama genelde 4 aydan sonra kesiyorlar folik asitı 
0 oy
12 Ekim 2019 (2,155 puan) cevapladı
Folidays gelisim ilaci degil. Folik asittir. 12+6 ya kadar kullanilir. 13+0 da vitamin ve kan hapina baslanilir. Degerlerinize gore.
0 oy
12 Ekim 2019 (14 puan) cevapladı
Ne zaman a kadar demişse o zaman a kadar kullan sonra Bi zararı olmasın

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 434 göst.
0 oy
2 cevap 312 göst.
0 oy
6 cevap 364 göst.
29 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde _31313190 (139 puan) sordu
0 oy
5 cevap 678 göst.
22 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kumdal (4 puan) sordu

1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...