Aile hekimine gidip kayıt yaptirmani öneririm sana .çünkü hamileliğin boyunca seni takip ediyorlar hamilelikten sonrada bebeği takip ediyorlar aşılarını falan.
Tetanoz aşısı vuruluyor 2 doz 1 ay arayla
1,512,382 soru
24,668,449 cevap
367,124 kullanıcı