10+4’üm canım aynı durumdayız. daha evi makinaya çekcektim üşeniyorum yapamıyorum. ne yazık ki bi çaresi yok bu dönemde böyle. ben de çok sordum çok aradım çaresini ama yok
1,512,768 soru
24,673,465 cevap
367,408 kullanıcı