Uygulamaya 5 yıldız vermeye ne dersiniz?
1,196 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (211 puan) sordu

Bugün tam 10 haftalik olduk ama çok önceden beri hareketlerini hissettiriyor bana bebeğim ve bu beni acayip  mutlu ediyo  ilk bebegimi kalp atislarinin durması sebebiyle kaybettim bu ikinci hamileligim ve hareketlerini hissettikce yaşadığını bilmek çok rahatlatiyor beni benim gibi şanslı anneler var mı acaba :)))

Gebelik haftası 10

31 Cevap

0 oy
cevapladı

Bende anlatılmaz yaşanır diyenlerdenim <3<3<3

(211 puan) yorumladı
Yaaa çok sansliyiz :)) maşallah diyelim allah sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin inşallah
0 oy
(127 puan) cevapladı

Benim kızda fıkır fıkır ediyor cok güzel bir duygu.

(211 puan) yorumladı
Müthiş bişey bu :))) kaç haftalik sin canım
(127 puan) yorumladı
39+2  bir türlü gelemedi
(211 puan) yorumladı
Ohh maşallah allah kurtarsin sağlıklı sıhhatli canım benim :)
0 oy
cevapladı
Huhhuuu ben 4. Aya girerken hissettim. Bir erkek bebek bekliyorum. Genelde sabahlari uyandığımda ve akşamları yattigimda çok hareketli oluyor. Birde güçlenmiş bazen bir vurdummu fırlayacak şimdi diyorum. Ama Sen baya baya erken hissetmişsin doktoruna danistinmi bu konuda. 
(211 puan) yorumladı
Maşallah :)) evet danıştim zayıf oldugundan hissedebilirsin demisti:)))  ben baya baya hissediyorum:)))))
(286 puan) yorumladı
Benimde aynı şekilde oğluşum  ((:  Hele geceleri kıpır kıpır
yorumladı
Aynı durum bende de var 19+4haftalık yatağa yattığımda hareketlenmeye başlıyor gün icindede çok sık olmaya başladı uyumuyormu bu velet
0 oy
(630 puan) cevapladı

10. hafta çok erken degilmi ya bende 10 haftadayım ama hissetmiyorum hareketleri sadece elimle kalp atışını hissediyorum hareketler için cook kuck daha:)

(211 puan) yorumladı
Benim ilk bebegim de sadece seyirmeler oluyodu ama onu malesef kaybettim 5 ay önce şimdi 10 haftalik hamileyim ama 2.ayda başladı benim çok enteresan bi şekilde hissediyorum bende sasiriyorum ama doktor dahi bunu herkes söylüyo zayıf insanlar hissedebilir diye çok araştırdım ama araştırmaya da gerek yok aslında o dokunuşlar başka ne olabilir kiii:))))
(630 puan) yorumladı
ay ne güzel ya maslalah bakalim ben bezman hissedecem:)
yorumladı
İnşallah sende en yakın zamanda hissedersin :))
yorumladı
Canım kalp atışını hissedemezsiniz dışardan. Senin karnında hissettiğim aort damarının kan pompalarken yaptığı pit pitlar. Herkeste olan bi durum yani.  Bebisim hareketlerinde bazen erkenden hissedebiliyor bazilari.
0 oy
(116 puan) cevapladı

Evet harika bi duygu bende 18 haftalik gibi hareketlerini hissetmistim simdi cok hareketli cimcime 

yorumladı
Masallah :) evet ama tekmelerini de hissetmek istiyorum artıkkkk ama zaman gecmiyooo :)
yorumladı
Gecer insllah bi bakmisin kucagina almisin
yorumladı
İnşallah yaa ağzın bal yesin daha ne isterim ki tek duam sağlıkla kavuşmak
yorumladı
Insllah bende oyleydim ya cok sabirsizdim suan bi bakmisim ki sona dogru yaklasmisim
yorumladı
Ne güzel inşallah darısı basimiza :)
0 oy
(112 puan) cevapladı

Bende 9+3 günlüğüm bebegimin hareketlerini bazen hissediyorum ozellikle kalp atışını sürekli hissediyorum cok mutlu oluyorum :))

yorumladı
İlki düşük oldu bu ikinci inşallah sağlıkla gelir bu sefer oyüzden zaman gecmiyo işte ya
(112 puan) yorumladı
Allahim insallah sag selamet kucagimiza almayi nasip eder insallah.
yorumladı
Aminnnnnn çok aminnnn
(239 puan) yorumladı
Ay yok artik  yorumlari okudukca o kadar heyecanlandim ki anlatamam. Bende 9+3 gunlugum ama ne kalp atisini ne hareketlerini hissediyorum siz nasil hissediyorsunuz cok merak ettim
yorumladı
Merhaba bende 9 hafta 5 günlük hamileyim bazen elimi karnıma koydugumda kalp atışlarını bende hissediyorum ama değildir diyodum olabiliyormus demekki
(239 puan) yorumladı
Cok heyecanlandim smdi deniycem bunu ☺
yorumladı
Bende 9+2  ama hiçbişe hissetmiyorum :(
yorumladı
Kalp atisini duyma niz mümkün değil arkadaşlar ö sizin kalp atisiniz ben steteskopla bile duyamadim
(239 puan) yorumladı
Acikcasi bende hissetmiyorum canm amavultrasyonda gordum
yorumladı
O kalp atışı değil arkadaşlar aort damarı.herkeste var.kalp atışını hissedemezsiniz.
0 oy
(110 puan) cevapladı
düzenledi

Çok güzel bir Duygu ayaklarıyla her tarafım da tekme atıyor gerçekten çok güzel bir duygu (not 30 haftalık hamileyim :)

yorumladı
Yaa allahım o haftaları bize de nasip etsin nolurrrrr yaaa  ilk bebegimi kalp atislarinin durması sebebiyle kaybetmistim allahım kimseye yasatmasin suan korku heyecan mutluluk hepsi karışık yaşıyorum artık kavuşmak istiyorum:(
(110 puan) yorumladı
Allah'ım sağ sağlım kucağınıza almaya nasip etsin çok güzel bir Duygu bende çok heyecanlıyım hemen. Kucağıma almak istiyorum oğlumu zaman su gibi akıp geçiyor inşallah bir an önce oğlumu kucağıma alarım
yorumladı
Aminnn inşallah canım tek dilegimiz sağlıkla gelsinler inşallah :)
0 oy
(245 puan) cevapladı

Aynı şeyi bende yaşadım cnm senin gibi ilk bebeğimin kalbi durdu ama şimdi 31 haftalik hamileyim hareketleri çok mutlu edici karnımı izliyorum sürekli allahım herkese nasip etsin :P

yorumladı
Amin canım benim aminn  maşallah baya olmuş senin meleğim darısı başıma inşallah
yorumladı
Inşallah cnm insallah  bebeğini sağlıklı ve sorunsuz bir şekilde kucağına alırsın:)
yorumladı
Aminnnn inşallah allah razı olsun :))
0 oy
(115 puan) cevapladı

Gerçekten o hareket ettiği anda insanı bir mutluluk sarıyor kendi kendine gülmeye başlıyorsun bir an

yorumladı
10haftalık bebeğimi kaybetmiştim şimdi 32haftalık hamileyim  hareketlerini hissetmek çok güzel Rabbim isteyen herkese nasip etsin
yorumladı
Evet insan çok mutlu oluyo allah herkese nasip etsin inşallah bu güzel duyguyu
0 oy
(99 puan) cevapladı

Benim 27+2 haftalık küçük hanım benden başkası konuşursa yada karnıma elini koyarsa hiç oynamıyor duruyor, ama ben konuşunca elimi koyunca hiç durmuyor annesini tanıyor tarif edilemez <3

yorumladı
Benimde aynı şekilde ben elimi koyunca tek hareket ediyo
yorumladı
Çok güzel ya anne ile çocuğun bağı anne karnında başlıyor bunu anladım
yorumladı
Gerçekten öyle Rabbime şükürler olsun
yorumladı
Yaaa masallah nasıl güzel. Bi mucizedir böyle :))
(99 puan) yorumladı
Evet Allah isteyen herkese nasip etsin :)
yorumladı
Aminnnn yarabbim
0 oy
(122 puan) cevapladı

Gerçekten 10 haftalikken hissettiniz mili???

(324 puan) yorumladı
Bende hissettim 10 haftalıkken hayta güldüler olut mu öyle şey diye ama oluyo zayıf olduğumdan  mı bilmiyorum şuan 13 +4haftalığım ve bazen döndüğünü ve bi tarafa saha başkı yaptığını anlıyprum çok güzel bişey tabiki
yorumladı
+1
Aynen millete komik geliyo ben 8 haftalikken hissetmeye başladım zayıf anneler hissedebiliyomus gerçekten hele bazen dolaniyo sanırım başım döner gibi bi acayip oluyorum çok başka bişi anneme tarif ediyorum aynen öyle oluyo falan diyo mutluluk ya tarif edilemez bi mutluluk :)
yorumladı
Aynen öyle ben hatta hissettiğimi sonralarda söylemedim komik geliyo bazılarına rrken hissetmek evet bazen sanki böyle bi baş dönmesi değişik bişey oluyo aklah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip eder inş
(106 puan) yorumladı
9 +1 haftalik hamileyim bende zayıf anne adayıyım . Bőyle yatağa yatdıgım zamanlar akşamları kıpırtı gibi sanki baloncuk partlıyor ilk hamileliğim gazmı bebek hareketmi çıkaramadım )))
0 oy
(163 puan) cevapladı

15+5 gunluk hamileyim tam secemiyorum bebegimin hareketlerini ya bi hissetsem tam olarak rahatliycam.10 hafta baya erken ama iyi hissetmissiniz sizin adiniza cok sevindim.

yorumladı
Kişiden kişiye değişiyor tabi ki benim Yengem de çok zayıf mesela oda 8 haftalikken başlamış hissetmeye hamileliğinde :)
(122 puan) yorumladı
Yaaa ben 40 kiloyum bende hissedermiyim
(122 puan) yorumladı
Ben nasil bisey olduğunu bilmiyorum ki hareketlerini falan
(122 puan) yorumladı
Ben elimi karnima koruyorum benim mi kalbim onun mu ayirt edemiyom ki:'(
yorumladı
düzenledi
Sende şanslı anneler den olabilirsin karnin seyiriyo sa mesela böyle bulunduğu yer atiyo ben gezindigini bile hissediyorum başım dönüyo gibi oluyo çok başka bişi bi hareket etsin bak nasıl anlicaksin:))) evet o senin kalp atisin:)
(122 puan) yorumladı
Offf bende hic bisey olmuyo erken ondan sanirim7+4 deyim
0 oy
cevapladı

Ayy erken hissettiginizi duyduguma cok sevindim kendimden suphelenmeye baslamistim artik herkes gazdir o diyo bu 3uncu hamileligim digerlerinide erken hissetmistim ama bu kadar erken olmamisti simdi 11 haftanin sonuna yaklastim allahim hepimizin kucagina saglikla almayi nasip etsin insallah

yorumladı
Aminnnn canım insallahhh :) evet bazı insanlar inanmıyo gazla bebegimizin hareketlerini ayırt edebiliyoruz çok şükür boşver sen ne hissettigine bak bence mutluluğunu yasa :)))
0 oy
cevapladı

10. Haftada bebeğinizi hissediyor olmanız imkansız k.bakmayın ama 5. Hamileliğiniz bile olsa hissesemezsiniz sizin hareket olarak hissettiğiniz bağırsak hareketleri en erken 16. Haftada hissedebilirsiniz

(105 puan) yorumladı
Bencede bende bağırsak hareketlerini öyle sanmıştım meğer öyle degilmis gercekten hareket ettigini ilerleyen zamanlarda hissedince anlıosun ki o bambaska bir his:)
yorumladı
Ben 10+4 haftalık ve 5. Hamileligim hala hissetmiyorum
0 oy
cevapladı

Benimde bebegimin kalbi durdu dokz haftadyken nekadar süre sonra hamile kaldınz acaba 

0 oy
cevapladı

bebegin hareketleri 10 haftalik iken hissedilmez:)bagirsak hareketleridir bunu 26 haftalik bir anne adayi ve bir saglik mensubu olarak soyluyorum 

(1,023 puan) yorumladı
Bende elimi karnıma koyunca kalp atışı duyuyorum ama bu büyük ihtimalle benim nabzimin hareketi. Ve benim dr m 10 haftalikken felan hissedemezsin çünkü çocuk daha 5gr yani 2kup sekeri kadar içinizde bu döndüğünde bile hissedemezsiniz.. eger onu hissedebilecek hassasiyetteyseniz tüm organlarin çalışmasıni hissetmeniz gerekmektedir. Çünkü kalp o çocuğun hareketlerinin belki 20 katı hızlı ve sert hareket ediyor ama kalp atisimizi durduğumuz yerde sürekli hissedemiyoruz degilmi. Bebeğinde hareketleri hisettirecekleri haftalar ve ağırlık var. Ben sağlıkçı olarak bunları soyleyebilirim.
yorumladı
işin ilginç tarafı 10 haftalık olmuş bebeğiniz allah bağışlasın hareketlerini cok oncesinden hissetmeye baslamissiniz embriyo hareketini hisseden ilk insan olarak literatüre geçebilirsiniz:))))))
(105 puan) yorumladı
Zaten gobeğimiz normaldede atar gozle baktıgımızda bile farkederiz. El koyarak hissedilen de kendi nabzımiz aslinda :))
(240 puan) yorumladı
Doktor da doğrulayınca anne ne yapsın hissiyatının gerçek olduğunu sanmış olabilir.. literatürlere girmeye gerek yok bence öyle mutlu oluyorsa bozmayın derim :)
0 oy
cevapladı

16. Hafta da çok az hareket hissediyordum çok nadir şimdi 18 haftalık ve artık hergün hissediyorum inanılmaz ama hep arabadayken oluyor çoğu zaman çok güzel bir duygu 

0 oy
(239 puan) cevapladı

Ve smdi doktordan ciktim hayatimin mujisesi gercektn harika bisey hissetmiyorum ama ultrasyonda hareketlerini gordum mutluluktan agliyorum rabbime bin sukur bebegim cok saglikli ☺

yorumladı
Canım onu ayirt edebiliyoruz ben 8 haftalikken hissetmeye başladım doktoruma bile sordum yağ zdokunuz az oldugu icin hissedebilirsiniz demişti. Ki o dokunuşlarin bağırsak hareketleri olmasının imkanı yok onu ayırt edebiliyoruz ben kendi adıma konuşayım vucudunu cok iyi tanıyan biri olarak bazen başımı bile donduruyo gezmesi anneme yaşadıklarımı anlattığım da aynen öyle oluyo diyor yani hiç bişi imkansız değil bu niye imkansız olsun
yorumladı
Ayrıca siz hissetmemis olabilirsin kızlar ama biz hissediyoruz bu kadar imkansız bakmanizi gerektirmiyor yani  hiç kimsede inandiramaz o hareketlerin bağırsak hareketleri olduğuna doktorum bile onaylamisken birdee:)))))
0 oy
cevapladı

Hissediyorum derken nasıl ben 12+5 deyim 

İlk bebeğim 

0 oy
(122 puan) cevapladı

Ben hala hissetmiyom ya 8 haftalik

yorumladı
Çok normal cnm ilerleyen dönemde bebeğinin kasları gelişecek. Şimdi hareket etmiyor zaten

İlgili sorular




...