0 oy
403 göst.
5 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu
Kızlar merhaba 2. Gebelğim son 3 4 gündür bebeğimin hareketlerini yavaş yavaş hissediyorum. 15 haftalığız hapşırdıktan sonra hemen hareketlenmeye başlıyor pıt pıt şeklinde. 2. Gebelik olduğu için ayırt etmek kolay oluyo. Sizde de aynı şey oluyor mu? Bu Arada cinsiyeti daha öğrenemedik siz öğrendiniz mi? 

2 Cevap

0 oy
5 Ekim 2019 (83 puan) cevapladı
Slm cnm.bende hapsirmaktan nefret ediyorum.hapsirirken basınç oluştuğu için hareketlenir. İlerleyen haftalarda hapsirinca alt karın bolgene ağrı girecek.sakin ayakta veya yatar pozisyonda olma ...hemen otur.yoksa bı anda hapsirdiktan sonra felaket ağrı oluyor.bnde 37 .haftamdayim.bebege bı zararı yok ama ağrısı oluyo ..oda çok surmuyo geçiyor..
5 Ekim 2019 (5 puan) yorumladı
Teşekkür ederim dikkat ederim.
-Reklam-
0 oy
5 Ekim 2019 (759 puan) cevapladı
Az önce hapşırdım 2 3 kere pıt pıt hareket etti :) 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 172 göst.
0 oy
2 cevap 402 göst.
0 oy
2 cevap 272 göst.

1,512,223 soru

24,666,403 cevap

367,001 kullanıcı

...