0 oy
480 göst.
3 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (187 puan) sordu
Ben yalniz bakicaktim al basmasi oluomus 40i cikana kadar krktumm yasayn varmiii
Kapatılma nedeni: Doğum sonrası sorulariniz icin bebek bakımı bölümünü yahut gebelik dışı soru sohbeti kullanmanızı tavsiye ederiz anlayışınız için teşekkürler mutlu hamilelikler

3 Cevap

0 oy
3 Ekim 2019 (61 puan) cevapladı
Korkma canım ya. Doğumdan sonra izin bitince eşim işe gitti ben yalnız kaldım ve hep bu hurafeler kulaklarımda çınladı, en güzel günleri zehir ettim kendime. Sen tadını çıkar boş ver. Ne kadar az insan, o kadar çok huzur.
-Reklam-
0 oy
3 Ekim 2019 (61 puan) cevapladı
Korkma canım ya. Doğumdan sonra izin bitince eşim işe gitti ben yalnız kaldım ve hep bu hurafeler kulaklarımda çınladı, en güzel günleri zehir ettim kendime. Sen tadını çıkar boş ver. Ne kadar az insan, o kadar çok huzur. Fırsatın varken tadını çıkar sonra gelen giden burnundan getiriyor zaten sorularıyla.
0 oy
3 Ekim 2019 (2,713 puan) cevapladı
Hayr hic yasamadim her duydugunuza inanmayin derim

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 817 göst.
14 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dihal (35 puan) sordu
0 oy
6 cevap 773 göst.
0 oy
7 cevap 454 göst.
0 oy
2 cevap 362 göst.

1,512,811 soru

24,674,089 cevap

367,434 kullanıcı

...