0 oy
426 göst.
30 Eylül 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (165 puan) sordu
Tecrübeli anneler hamisler açıklığı olup hisseden varmı yada hissedilecek bişey mi bu şey , aklıma takıldı nasil oluyor bu iş 

3 Cevap

0 oy
30 Eylül 2019 (2,625 puan) cevapladı
Canım bu hissedilecek birşey değil 37 den sonra doktorlar açılma var mı diye elle alttan muayene ederler ordan bilirler 
30 Eylül 2019 (165 puan) yorumladı
Hmm anladım canım tesekkur ederim
-Reklam-
0 oy
30 Eylül 2019 (472 puan) cevapladı
Canım sen hissedemezsin iki parmağını sokup bakıyorlar açıklık var mı diye bakan kişi ortalama bi cm söylüyor yani tam olarak ölçülmüyo aslında kaç cm olduğu bakan kişiye bağlı biz hissedemeyiz 
1 Ekim 2019 (165 puan) yorumladı
Teşekkürler ederim
0 oy
30 Eylül 2019 (131 puan) cevapladı
Canım ben 8cm açıklıkla doğuma gittim ama açılma olduğunu hiç anlamamıştım ebe muayne edince söyledi
1 Ekim 2019 (165 puan) yorumladı
Anladım benimde ilk bende sancı ağrı filan yok acaba açılma varmı nasıl bilinir merak ettim teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 365 göst.
6 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde Aysesahin97 (1,131 puan) sordu
0 oy
6 cevap 482 göst.
0 oy
7 cevap 754 göst.

1,512,285 soru

24,667,164 cevap

367,051 kullanıcı

...