Canım bəndede 2 hafta ileriyi gösteriyor .Bebislər oldugundan hızlı büyorlar sanırım .. İnkisafı yaxsıdı ..Saglıkla kucagımıza alalım insallah
1,512,632 soru
24,671,477 cevap
367,283 kullanıcı