0 oy
615 göst.
28 Eylül 2019 Doğum kategorisinde (178 puan) sordu
Kızlar doğum yapalı 17 gün oldu ama 5 gün ped kullandım sonra hiç kullanmadım çünkü dikişlerimi çok rahatsız etti ve tahriş oldu hâlâ da kullanmıyorum dikişler kurudu bayaa ama hâlâ düşmedi kesim biraz fazla normal mi bu kısa zamanda ne zaman düşer iç dikiş falan ne zaman düşüyor batikonla temizliyorum kurutuyorum sürekli

2 Cevap

0 oy
28 Eylül 2019 (286 puan) cevapladı
Benim 25 günde düşmüştü cok dikişim vardı ılık suyla yıka vcden cıkınca kurula ve pansumanını yap canm saglıkla buyut bebeğii
28 Eylül 2019 (178 puan) yorumladı
Saol canım inşallah
-Reklam-
0 oy
28 Eylül 2019 (856 puan) cevapladı
Her lavabodan sonra iyice kurut ve kantoron yagi sur hemen iyilesir Allah in izniyle ve hic de agri olmaz benim oyle ağrısı batmasi geçti 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 983 göst.
0 oy
4 cevap 1,138 göst.
0 oy
4 cevap 833 göst.
1 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Papatya98 (98 puan) sordu
0 oy
15 cevap 1,517 göst.

1,512,700 soru

24,672,618 cevap

367,345 kullanıcı

...