0 oy
356 göst.
27 Eylül 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (43 puan) sordu

Kizlar sanci var mi yok mu anlamadim

image

Gebelik haftası 38+1

1 cevap

0 oy
27 Eylül 2019 (400 puan) cevapladı
Var ama düzensiz gibi canım ve az 
27 Eylül 2019 (43 puan) yorumladı
Canim nst deyken cok toplaniyordu bebek ondan mi acaba
27 Eylül 2019 (400 puan) yorumladı
Olabilir canım ben de giriyorum. Normalde sancım çıkmıyordu Bi yerde çıkmış. Oradaki hemşire orda gülmüş öksürmüş fln olabilirsin tarzı bişey söyledi. Bebek de çok kıpırdanıp kendini kastığında dalgalandırıyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 340 göst.
0 oy
2 cevap 904 göst.
29 Ocak 2020 Doğum kategorisinde Nihal ceylan (72 puan) sordu
0 oy
4 cevap 1,022 göst.
0 oy
3 cevap 1,112 göst.

1,512,333 soru

24,667,879 cevap

367,087 kullanıcı

...