0 oy
585 göst.
20 Temmuz 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (247 puan) sordu

Kizlar su an 4 haftalik hamileyim ve bazen cok siddetli bazen daha az siddette sag kasik agrim var. Ama bu agri yumurtlamadan sonra basladi yeni degil. Sizce normal mi. 

2 Cevap

+1 oy
20 Temmuz 2018 misafir cevapladı

Canim doktoruna kontrolde sor ama gebelikte gayet normal kasik agrisi ben dayanamayacak gibi olunca acile gidip serum takiliyordum iyi geliyordu ama kendini yoruncada olur uzun yurur temizlik yaparsan gibi kendini yorma ayaklarni kaldir uzan iyi gelir

20 Temmuz 2018 (247 puan) yorumladı
Teşekkür ederim cevabin için canım. Daha önce bi düşük yaptım ondan bunda korkuyorum bir sey olacak diye
20 Temmuz 2018 misafir yorumladı
Ozaman daha dikkatli olmalisin canim kendini zorlucak agir bisey kaldirma mmkunse yat uzan dinlen caydanlik bile kaldirma elektrikli supurgeye dokunma bile calisfirma hic dikkat et canm
-Reklam-
0 oy
5 Ağustos 2018 (3,121 puan) cevapladı

Kasik agrisi olur bebegin olduğu tarafta oturup kalkarken ani hareketlerde oraya bi igne batmış gibi oluverir sizlar ikinci hamilelgim ben o ağrılar dan anladim ama yinede için rahat eder doktora git sor 

5 Ağustos 2018 (247 puan) yorumladı
Sağol canim gittim doktora yerleşme ağrısıymış galiba ki agrım geçti ara sira giriyor geçiyor

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 210 göst.
0 oy
1 cevap 205 göst.

1,512,570 soru

24,670,973 cevap

367,260 kullanıcı

...