Kızlar sabahtan beri boğazım ağrıyo 1 gibi falanda ateşim çıkmaya başladı üşüdüm hırka giydim battaniye örttüm. 6+5 haftalığım düşük tehlikesi var dedi doktor. Eşim gece variyasında o yüzden hava aydınlanınca doktora gidicem bebeğime bi şey olur mu
Eğer gerçektwn ateşin varsa o hırkayı da hemen çıkar ve battaniye de örtme allah korusun havale geçirirsin hatta kollarına bacaklarına yüzüne soğuk su tut ve üstünü sakın örtme ateş öncesi titreme olabilir..
Eğer ateşin varsa bebeğine zarar verirsin Allah korusun düşük yapmazsan bebekte kalıcı problemler yapar ateş. Hırkayı çıkar atesini ndusurmeye çalış
1,512,635 soru
24,671,552 cevap
367,283 kullanıcı