0 oy
472 göst.
21 Eylül 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (7 puan) sordu
Sancı ile hastaneye gittiğimizde acılma 3 veya4 cm dediklerinde o acılma ya nasıl bakıyorlar kac cm nasıl biliyorlar

4 Cevap

0 oy
21 Eylül 2019 (2,713 puan) cevapladı

Netten baksan daha detay alirsin :wassat:

-Reklam-
0 oy
21 Eylül 2019 (2,625 puan) cevapladı
Parmakla olcuyorlar çatı muayenesi yapiyorlar
21 Eylül 2019 (7 puan) yorumladı
Cok can yakıyor mu:(
21 Eylül 2019 (2,625 puan) yorumladı
36 haftalığım daha girmedim muayeneye ama girenler hissetmediklerini söylüyorlar acı falan yokmuş
0 oy
21 Eylül 2019 (119 puan) cevapladı
Kendini kasma serbest bırak cnm can yakmıyor sadece 2 parmağıyla muayene ediyor zaten
0 oy
21 Eylül 2019 (472 puan) cevapladı
Aslında cm olarak ölçmüyo canım parmağıyla bakıyo tahmini bi cm söylüyor 
21 Eylül 2019 (119 puan) yorumladı
O parmak 2si rahim ağzına giriyorsa 2 cm dir. Makas şeklinde açarak bakar en son açıldığı noktada 10 cm dir. Muayene yöntemi bu şekilde ;)

1,512,482 soru

24,669,797 cevap

367,193 kullanıcı

...