0 oy
458 göst.
19 Eylül 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (176 puan) sordu
39.haftama girmek üzereyim ağrılarım oluyor akıntı bazen geliyor ama ne suyum geldi ne nişan çok sabırsızlanıyorum aşağı tarafımda efsane baskı var

3 Cevap

0 oy
19 Eylül 2019 (7,370 puan) cevapladı

Bizde 39 dan gün alıyoruz aynı durum bizdede var :ermm:

Bakal8m yarın kontrol var 

19 Eylül 2019 (7 puan) yorumladı
Bende aynı durumdayım sadece sağ kaburgalarım da çok fazla ağrı var birde arasıra kasıklarım da başkada bişey yok. Hafta da bir kontrol var ama bir sonuç yok . Birde kız çocukları erken doğar derler ama nerde
19 Eylül 2019 (7,370 puan) yorumladı
Aynı bizimde kız☺️
-Reklam-
0 oy
19 Eylül 2019 (6 puan) cevapladı

Bizde 39+2 deyiz ağrı falan yok sadece bi ağırlık var üzerimde etrafımdakiler doğum yaklaşmış Yüzün e çökmüş diyolar ama ne zaman gelir bilmiyorum artık cok sabırsızlanıyorum :)

0 oy
19 Eylül 2019 (18 puan) cevapladı
Bende aynı valla sabır kalmadı

İlgili sorular

0 oy
24 cevap 2,173 göst.
17 Şubat 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esranurrmehmet (109 puan) sordu
0 oy
11 cevap 1,178 göst.
0 oy
4 cevap 543 göst.
0 oy
8 cevap 966 göst.
16 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayselllldrsn (51 puan) sordu

1,512,709 soru

24,672,844 cevap

367,364 kullanıcı

...